sorry..

Kan du ikke vær så snill å høre på meg.
Jeg vil gjøre hva som helst, jeg er blitt en Lisa frelst.
Jeg kan være slaven din for ett helt år jeg,
om du bare tilgir meg, kom igjen å tilgi meg.


Du kan få en kilo godteri.
Lisa:
Får jeg bare hull i tenna.
Nabil:
Det ekke grenser for hva jeg vil gi.
Lisa:
Hjelper ikke om du står på henda.


Jeg kan kysse din fot, for jeg var en idiot,
flaks at jeg, er så bra, på å rydde opp i rot.
Hvis jeg legger meg ned, så kan du tråkke på meg.

Jeg tråkker ikke på folk som ligger nede.

Være prins på en hest, komme å redde deg.
Jeg er allergisk bare så du vet det.

Hva med en gullstol, jeg kan bære deg.
Jeg kan så gå helt for meg selv.
Men jeg håper at du vil la meg bære deg likevel, oh.


Å, du er så teit. Alt du tilbyr meg,
Ekke det jeg ønsker meg, jeg vil ha respekt av deg.
Du må love meg, la det aldri gjenta seg.
Si det så jeg tror på deg, så skal jeg nå tilgi deg.


Jeg sverger, lover, kors på halsen, æresord, ti kniver i hjertet,
ingen ljuge kors, mor og far.
Seriøst jeg skal gi deg alt du har,
er du trist skal jeg være søt og rar.
Få deg til å le, for jeg digger det, å jeg vil at du skal se:

Ref:
Begge:
At jeg bryr meg, om deg.
Ta det med ro, det er oss to.
Bryr meg, (du veit jeg bryr meg) om deg(om deg)
Kanke slå feil,(bare ta det med ro) går bare en vei.(du veit det er oss to)

Byr meg,(du veit jeg digger deg) om deg.(å, du er alt for meg)
Ta det med ro,(kanke slå feil)det er oss to.(det går bare en vei)
Bryr meg,(skal aldri svikte deg)om deg(jeg veit du er der for meg)
Kanke slå feil, går bare en vei.(Ta det med ro, det er oss to)

Bryr meg, om deg.
(Oh, oh, oh.)
Ta det med ro,(kanke slå feil) det er oss to.
Oho, oho, oho, oho, oh.
Oho, oho, oho, oho, oh ye...
AF1 :]
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!